Re: aanschaf ligfiets

>Hallo,
>
>Ik ben net aangemeld bij deze lijst, en dat heeft natuurlijk een reden. Ik
>wil namelijk een ligfiets gaan kopen! Ik vind dit echter nogal lastig, want
>er is zoveel keus.
>Vorige week heb ik een fiets gehuurd bij de liggende hollander, waar ik er
>dus achtergekomen ben dat ik een onderstuur wil (ik had een fiets met
>bovenstuur (de cheetah) maar doordat ik mijn armen niet kon laten hangen
>kreeg ik last van mijn schouders).
>
>Ik wil wel een lage fiets, zodat het voordeel van 'liggen' zo groot
>mogelijk is.

> [...]
beste Tom Kieboom,
Je wil laag en onder stuur, dat zijn 2 moeilijk te verenigen eisen.
Een van de laagste ligfietsen met onder stuur is de Challenge Twister, kost
net geen 3000,-
Je kunt hem bij ons huren, of een keer een opendag meedoen dan kan je alles
vergelijken. Dat kan bij de liggende Hollander of bij ons. Onze eerste
opendagen zijn op 12 en 13 april.

Fredjan Twigt tel 072-5812254