Re: Challange Hurrican met B.O.B.

Hallo geinteresseeerden in eenwielige aanhangers.

Ik bezig ben met de ontwikkeling vn een eenwielige aanhanger die veel beter
en mooier is dan de B.O. B. Ik vind het vervelend dat die B.O.B. blijkbaar
al de status heeft van Velpon onder de lijmen: een merknaam wordt een soortnaam.
Onze eenwielige aanhanger heet Tracer (hij volgt je spoor), heeft een
gemakkelijk losneembare koppeling en een logische vakwerk-constructie. Over
speciale constructies voor de koppeling aan de ligfiets valt met mij te
praten. Ik vind de B.O.B-methode, ook de nieuwe, te lastig.

groeten
Hein Reinders