Re: Standaardonderdelen

Voor Magura's zijn oplas nokken te krijgen, cantilever nokken worden ook
meestal gelast, kabelgeleidingsnokken zijn zowel als oplas als opppop nokken te
krijgen. Popnagelen is makkelijker, volgens mij.
Omdat het behoorlijk fijn laswerk is, is TIG lassen of hardsolderen volgens mij
te preferen.

In het HPV nieuws van afgelopen December, dacht ik, heeft een hele lijst van
onderdelen leveranciers gestaan, die zou je kunnen opzoeken.
Ik kan ze uiteraard ook leveren.

Groeten, Gijs -slow&low- Baron,
Nijmegen.
G.Baron at ato.dlo.nl