LWB ligfiets naar FlevoBike ervaring ?

Ik denk erover na om van mijn LWB, USS ligfiets ( Fateba, plaatselijk
fabricaat )
over te stappen naar een iets beter te vervoeren fiets.

 Zijn er mensen die van een LWB ligfiets naar een flevobike overgestapt
zijn ?
 Hoe zijn de ervaringen daarmee ?
(Voor mij persoonlijk is comfort het belangrijkste aspect van
ligfietsen,
 sportiviteit, topsnelheid enz veel minder belangrijk.)

Hoe staat het eigenlijk met de "greenmachine" van Flevo ? is dat ding
daadwerkelijk te koop of moeten we nog even wachten ?

				Jos

--
| Jos Dreesen              Email     <j.dreesen at zrh.sc.philips.com>    |
| Philips Semiconductors   Tel + 41 1 465 11 62   Fax  + 41 1 465 18 06|