hahahahaha

Mijn negatiefste ervaringen betroffen identieke situaties: ingehaald
worden door een goedkoop japans autootje met daarin wat opgeschoten
jongeren. Snelheid inhouden, luid toeterend en de grootste
vernederingen schreeuwend. Ik heb dit de jaatste twee jaar niet meer
meegemaakt.
Tegenwoordig zijn het veelal kinderen die menen hun verbazing om te
moeten zetten in zo luid mogelijk hysterisch gelach.
Overigens tamelijk recent nog een vervelende ervaring. Twee puber-
types lopen mij midden op straat tegemoet. Een steekt (terwijl ik
fiets) ineens een hand met daarin een sigaret in de baan van mijn
hoofd. En als je dan wat roept loop je ook nog het risico in elkaar
geslagen te worden. Dus wel wat verwensingen uiten, maar dan hard
doorfietsen.

Theo van Soest                         Department of Radiotherapy
                  0                    University Hospital Utrecht
 P.O.Box 85500, 3508 GA  Utrecht, The Netherlands
 E-mail: theo at radcl.ruu.nl  Phone:+31-30-2507143 Fax:+31-30-2581226