RE: HAHAHAHAHA

Hier mijn bijdrage

Ik rijd op een Sinner 1620, een LWB met USS

Kleine kinderen hebben toch wel de leukste operkingen, zoals vragen waar mijn stuur zit, of hoe kan je nu sturen, wat een gekke fiets.
Volwassenen zijn vooral nieuwsgierig of het moeilijk is en of het niet gevaarlijk is.
Zelf heb ik nog geen onplezierige momenten meegemaakt.

John Bakker