Re: Sach oorbednaaf

 Renske Vrolijk schreef:

> Nu hoorde ik van laatst van iemand dat deze Sachs naven
>nogal onbetrouwbaar zijn. Weet iemand daar het fijne van?

Nu weet ik niet of mijn Sachs Centera 3x7 een oorbednaaf is, maar klachten
heb ik er niet over. Heb er mee gereden in de Vogezen en de Ardennen en tot
nu toe is er niets aan de hand. De firma geeft er twee jaar garantie op dus
ik trap in ieder geval nog een jaar vol vertrouwen verder. Ook over het
schakelen heb ik geen klachten. De naaf is met een snelkoppeling verbonden
aan de schakel kabel zodat het achterwiel snel in en uit te bouwen is.

Groeten Peter.
 p.g.a.braspenning at uni4nn.iaf.nl
http://www.iaf.nl./Users/Pebra.