wat je al niet meemaakt

Een kleine bijdrage aan het archief van leuke en minder leuke gebeurtenissen tijdens het
ligfietsen.

Ik reed nabij Voorhout (bij Leiden) met hoge snelheid over het brede en goede fietspad
ter plekke. Uiteraard op mijn lage racer. Van de andere kant komen er twee scooters met
twee puberale types erop die nog net voldoende hersens hadden om de vitale
levensfuncties in stand te houden. Stoer als ze zijn, besluiten ze op mij te spugen!!
Gelukkig hadden ze niet voldoende hersencellen om goed te kunnen mikken bij 2 x 40
km/uur en zo misten de fluimen mij vrij ruim. Maar de mentaliteit!

********

Mochten er nog meer ligfietsers zijn die hun ervaringen op deze list willen neertypen,
dan is het wellicht motiverend om te weten dat ik al deze ervaringen bewaar en op flop
naar Anne van der Bom opstuur. Beetje leukere anecdotes zijn trouwens ook wel eens
aardig.

Groeten,

Danny Siepman