Re: Sachs Orbit / Sachs 3x7 naaf

> Sinds Flevobike bestaat werken we met Sachs en hebben hier zelden
> problemen mee, ook niet met de Sachs 2x7 (orbit) of de sachs 3x7 naven.

Wel, dat is niet helemaal waar. Sinds in Sachs gebruik heb ik een
tijdens vakantie een keer een erg piepende orbit naaf gehad (op een
flevobike). Dat ding is ook weer opgehouden met piepen, maar erg veel
vertrouwen geeft dat niet. Een Sachs voornaaf (achternaaf dus op een
flevobike) geheel aan barrels gedraaid, en een Sachs naaf voor powerdisc
+ derailleur aan barrels gedraaid in ca. 2000 Km (waarvan 1500 in de
bergen). Met deze laatste ben ik naar Flevobike terruggegaan, waar ze
zonder mopperen en geheel kosteloos een nieuwe naaf in mijn wiel gezet
hebben. Bravo!

	--- Jan