piep !!

Beste mensen,

Eindelijk kan ik mezelf een echte ligfietser noemen. Mijn zelfbouw
flevobike is klaar !! Vanaf nu zweef ik met hoge snelheid door de
straten.... Nou jaah, in feite ga ik nog niet sneller dan op mijn
hybride, maar dat komt nog wel. Wat wel beduidend sneller gaat is
remmen. Er is echter een probleempje. Als ik wat al te enthousiast
decellereer gilt de rem als een keukenmeid ! Heb een magura rem op de
kop getikt die al jaren bij de fietsenmaker in de schappen lag en
die gemonteerd. Weet iemand de oplossing ??

Sander