Re: Waar is het maillist Archief ?

> Date: Wed, 23 Apr 1997 19:44:30 +0200
> From: "Anneke M.Th. Harbers and Ard Jonker" <a_team at dds.nl>
> Subject: Re: nlhpv-digest V1 #39

> Just in case: ik heb de digest vanaf 14-8-96 bewaard, ik kan ze je zo
> opsturen, maar dat vind je vast niet leuk.
>
> ard

Dat is precies mijn probleem !! Ik heb de digest verise vanaf
Volume 01 : Number 03 bewaard, maar zit er nu over te denken om
deze weg te gooien, omdat ik er zelden in rondneus.
Echter indien er een Archief zou zijn dan was die keuze wat makkelijker.

    BEHEERDERS LAAT EENS WAT VAN JULLIE HOREN !!!!!!!!!

Hein