Fiets-reakties

Vanmiddag nog: "Moet u een kussentje?" (meiden van +/- 18)
"Is dat nou comfortabel?" en een verder gesprek met een jongen van circa 15, helaas afgebroken
doordat we een andere kant op moesten.
En op de kermis hebben enkele basisscholieren na enig "durf jij dat? jij bent de grootste van ons!" bijna
allemaal even gelegen, al had ik gewaarschuwd dat ze niet bij de trappers konden van mijn Flevo-Racer
Toch ging er een positieve gedachte uit van dat groepje jongens EN meiden.

Greetings from

		Jeroen T. Bezemer

				Sliedrecht, Holland.