Re: WK Tour/ camping rond Venlo

Gijs wrote:

> Ik ben druk bezig met het organiseren van een rit naar het WK in Keulen.
> Het idee is, te starten in Rotterdam, samen met een clan engelse ligfietsers,
> en samen naar Keulen te fietsen.

Perfect plan.

> Afstanden van ca. 100 km/dag, met de eerste
> stop rond Den Bosch, de tweede in de buurt van Venlo.
> De eerste overnachtings plaats heb ik reeds gevonden, voor de tweede ben ik nog
> op zoek naar een ligfiets vriendelijke overnachtings stek.
> Alle hints zijn van harte welkom, de gouden tip zal beloond worden met een
> vrije overnachting op de kamp plaats van zijn/haar keuze :-)

Kijk eens aan.
Misschien kunnen we een deal maken met een beheerder van een natuurkampeerterrein.
Eigenlijk moet je dan een speciaal kampeerbewijs hebben, maar wellicht liggen de regels
voor groepen iets anders. Deze kampeerterreinen zijn rustig, verder niet duur en bieden
vaak voorrang aan fietsers, zelfs als ze liggen. Bovendien worden je zaken als
zwembaden-met-glijbaan, discotheken en andere vormen van overlast bespaard. Wel fijn na
een lange fietstocht. Indien je iets ziet in deze optie wil ik met graagte de nodige
info voor je inwinnen.
Andere optie: een ligfietser met een grote achtertuin. Wie biedt zich aan en woont ook
nog eens in de omgeving van Venlo?