Challenge Cheap Legal

Ligfietsers,

Gisteren ben ik bij Challenge langs geweest. Een vriend van mij wilde
ook een ligfiets hebben. (Doe mij maar net zo'n fiets als Toni). We
raakten aan de praat, natuurlijk over ligfietsen. Toen we het hadden
over de fietsen van Bram Moens en hoe aantrekkelijk deze fietsen geprijsd
zijn vertelde Paul me dat zij ook aan een fiets in die prijsklasse bezig
zijn.

Het prototype van deze fiets was net af en ik heb op het "parkeerterrein"
een proefritje kunnen maken.Ik vond de fiets goed te bereiden. Hoewel
ik er niet lang op heb gefietst. De fiets kwam bij mij over als een
comfortabele fiets. De bestuurbaarheid was ook goed. Paul vond zelf
de flop in et achterwiel te groot. Ik had daar geen last van. Ook vond
hij het stoeltje te rechtop. Volgens mij moet je juist voor een instap
model, waar deze fiets duidelijk op mikt het stoeltje redelijk rechtop
zetten.

De fiets is gebasseerd op een wizard. Achterwiel 26", voorwiel 20". De
uitvoering is wat simpeler en meer rechttoe rechtaan. Eind mei moet hij
leverbaar worden. De prijs van deze fiets zal onder f2000,- blijven.
Voor dit geld is het een mooie ligfiets.

Ik heb geen relatie met Challenge, behalve dat ik een Hurricane rijdt.

Groetjes, Toni

P.S voor Erno,
Het attachment voor het archief is bij mij niet goed doorgekomen. Is het
mogelijk om deze informatie ook op "onze" webpagina te zetten.

bvd tc

--
Toni Cornelissen || De kortste verbinding tussen twee punten is
Tel: 079-3228093 || een rechte lijn, de langste een buslijn.
Vnet: UITVM1(NL18830); Internet: toni at nl.ibm.com