aan Gijs Baron...

Gijs, ik had iets te snel op de delete-knop geduwd, dus ik heb je
adres niet meer. Mijn ouders wonen in Venlo, hebben een vrij grote
tuin, grote garage en een huis met enige leegstaande kamers. Wellicht
kan ik daar iets regelen. Neem even contact op met mij.
tel. prive 030-2618364.

Ps: ze legfietsen niet.

Theo van Soest                         Department of Radiotherapy
                  0                    University Hospital Utrecht
 P.O.Box 85500, 3508 GA  Utrecht, The Netherlands
 E-mail: theo at radcl.ruu.nl  Phone:+31-30-2507143 Fax:+31-30-2581226