Flevoracer gevraagd

Ik ben een enthousiaste fietser die op zoek is naar een ligfiets. Ik heb nog
maar net gehoord van deze mailinglist, en ik hoop er de informatie vandaan
te halen die ik zoek. Ik zie steeds meer mensen op een flevobike rijden en
ik vind dat zo een leuke fiets -en het lijkt me zo enorm lekker rijden- dat
ik er graag een zou hebben. Het probleem is dat ik student ben, en daardoor
niet veel geld heb uit te geven. Wie heeft er een flevobike te koop voor een
bedrag wat voor een student te overzien is? Of wie weet er een te koop? Of
is het misschien niet aan te raden voor iemand met een klein budget om een
flevobike te kopen? Of is er misschien een speciale pagina voor de
ligfietsenmarkt?

Met vriendelijke groet,

Marcel Bus (Woonplaats Heemskerk, Noord-Holland)
 * Netherlands Energy Research Foundation ECN                        M. BUS *
 * Westerduinweg 3                                           Department: FB *
 * P.O. Box  1                                           E-Mail: bus at ecn.nl *
 * 1755 ZG  Petten                                  Phone: +31(0)224 564265 *
 * The Netherlands                                  Fax  : +31(0)224 563488 *