Re: Flevoracer gevraagd

> Ik zie steeds meer mensen
> op een flevobike rijden en ik vind dat zo een leuke fiets -en het
> lijkt me zo enorm lekker rijden ...

Misschien ben ik een die je ook al gezien heeft. Ik rij op mijn
FlevoRacer bijna elke dag vanuit Warmenhuizen langs de ECN naar de
GCO en terug (zwarte Flevo, gele jas).

Ben je al bij Twigt in Bergen aan Zee geweest? Twigt heeft naast de
Flevo's ook verschillene andere merken te huur.

Op zijn homepage find je nu ook een FlevoRacer (rvs, zelfbouw, 3 jaar
oud) voor slechts f 695,-!

Kijk naar 'Occasions' in
http://www.worldaccess.nl/~twilig/ligfietsen/nedpage.htm

Groetjes,
Mark.

     Dr. Mark Maier                     EUROPEAN COMMISSION
                                  INSTITUTE FOR ADVANCED MATERIALS
  Tel:  +31-224-565290                 Joint Research Centre
  Fax:  +31-224-563841                       P.O.Box 2
                             O            1755 ZG  Petten       __o
  E-mail: maier at jrc.nl      _\\/\-%       The Netherlands     _`\<,