Re: De ideale vakantie ligfiets?

Hoi,

Ik rijd zelf op een m5 28/26 en deze fiets is ideaal, voor alle vakanties
geschikt, alle onderdelen (ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat je er
op wil hebben) zijn goed verkrijgbaar, 26 en 28 inch wielen ook, hij is
uitermate geschikt voor lange mensen, ik ben 1.92 en wordt al bijna 15 jaar
gebouwd , alle kinderziektes zijn eruit (wat niet van elke fabrikant te
zeggen valt) en ze zijn goedkoop, vanaf 1500 gulden nieuw.

Ikzelf ben ermee door de ardennen gefiets en veel door nederland met volle
bepakking. Ik weet dat er ook iemand mee dwars door australie is gefietst
en ook door mongolie, om maar een paar extremen te noemen

Groeten,

Jos Vastenhoud