Zijn er Leitra rijders in Nederland?

Hallo liggende fietsers,

Ik ben mij op dit moment aan het orienteren op de ligfiets markt. Ik
kwam tijdens mijn zoektocht op het internet de Leitra tegen. Zijn er
mensen op deze lijst die ervaring met dit apparaat hebben. Ik heb
bijvoorbeeld de volgende vragen:
- wordt je niet zijknat van het zweert als je de kap dicht hebt.
- hoe goed kan je met een driewieler over de nederlandse fietspaden
  manouvreren. Of zitten alle paaltjes tegen
- Zijn er grote verschillen tussen de Leitra en de Alleweder (op
  fotos zie de allewederrijders altijd met hun hoofd naar buiten
  steken, maar zijn er meer verschillen?)
- Wat kost een Leitra, want daar kon ik niet echt info over vinden.
- Terzijde: heeft iemand van jullie ooit een Aerolope gezien of gefietst
  http://www.bikeroute.com/Aerolope?. Deze bike moet wel erg bijzonder
  zijn voor $4995.

gegroet,

Sytze
Name:  Sytze Boonstra				Lucent Technologies
mailto:verwijderd op verzoek			Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210 			OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104				Huizen, The Netherlands