Maillinglist archief

Dag allemaal,

Ondergetekende heeft het initiatief ontplooid om een WWW archief aan
te leggen van deze discussielijst.
Hij is te vinden op http://geomatrix.net/ligfiets/archief/.
De zoekfunctie is helaas nog buiten gebruik. Als er iemand is met
ervaring met Perl scripts op NT gelieve zich te melden.

Graag hoor ik van jullie of dit aan jullie verwachtingen voldoet (als
jullie die al hadden) en wat je nog verbeterd / veranderd zou willen
zien.

Om het archief verder te vervolmaken ben ik op zoek naar iemand die
alle mailtjes vanaf het eerste nummer heeft bewaard. Het liefst geen
Digests.

Bedankt en laat van jullie horen!
--
 Wilbert Scheer,               --  0