Van Racer naar Bike?

De laatste maand ben ik een beetje aan het twijfelen: sinds 1,5 jaar rijd ik
op een racer en als ik weer eens even op een bike zit denk ik: hmm, lekker
wendbaar, meer onder controle, heerlijk die geveerde voorvork ....
Inmiddels zijn er ook 20" bandjes op hogedruk heb ik begrepen. Kortom, ik
denk erover weer terug te stappen naar mijn eerste liefde op ligfietsgebied,
de Flevobike.
Is er iemand die dezelfde stap heeft overwogen?
Zijn er bikers die ooit twijfelden tussen een racer en de bike en wat gaf de
doorslag?

Groet,
Erno

HeT, het leukste e-zine op internet
de nieuwste editie: 2 mei
info: www.dra.nl/~het

Doe mee met de HeT-wedstrijd 'Stijloefeningen' en win een HeT-T-shirt