Re: Zijn er Leitra rijders in Nederland?

Hallo Leon,

Bedankt voor je reactie. De andere reacties waren allemaal in de trand
van
'fietsen in de open lucht is toch veel fijner' en 'waarom geen
alleweder?'.
Ik heb het idee dat ik hiermee wat meer informatie gekregen heb. Toch
heb ik nog een aantal vraagjes.

Wubbe, Leon wrote:

> Sytze,
>
> Ik heb wel eens op een Leitra gereden, ik ben (jaren geleden) eens op bezoek
> geweest bij Carl Rasmussen, toen ik zelf 'De Perfecte Driewieler' wilde
> maken.

Hoe was jou indruk van de Leitra. Reed ie goed of was het ....

>  - De Leitra heeft zich al jaren in de praktijk bewezen.
Hoelang wordt hij dan al gemaakt?

> Ik zou zeggen, bel Carl op, dan weet je het (ik heb ergens nog wel zijn
> telefoonnummer)

Ik zou graag zijn telefoonnummer willen hebben, of is de man ook via
email te bereiken?

> Trouwens, als je zelf 'De Perfecte Driewieler' wilt maken, en geen Leitra of
> Alleweder wilt, ik heb nog een M5 Kap te koop. Daar kun je je eigen
> driewieler in bouwen.

Ik zal het in gedachten houden. Ik woon nu nog 100 km van mijn werk af,
maar ik
ben op zoek naar woonruimte in Zeewolde. Dat zou betekenen dat mijn
woon-werk
afstand 22 km wordt. Om te voorkomen dat we twee auto's nodig hebben ben
ik mij
op ligfietsen aan het orienteren en met name 'De Perfecte Driewieler'
lijkt mij
daarvoor geschikt. Als ik werkelijk woonruimte gevonden heb en een fiets
nodig heb
dan laat ik de kap nog eens door mijn hoofd spelen. Een vraagje dat ik
meteen heb
Op wat voor M5 hoort de kap thuis?

Bedankt,

Sytze
Name:  Sytze Boonstra				Lucent Technologies
mailto:boonstra at lucent.com			Network Systems
Phone: (+31 35 687) 5210 			OSI-Platform group
Room : HZ-HV 104				Huizen, The Netherlands