Racer versus bike

Jan Wielemaker schreef als reactie op Erno:

"Ik hoop dat Flevobike binnenkort weer eens wat energie in zijn
klassiekers gaat steken en mijn ideale fiets gaat maken ...  Handjes
los is toch wel heel prettig, vooral in de winter!"

Zelf wil ik eigenlijk ook de voordelen van de racer en de geveerde
flevobike combineren. Hoewel nog zeker niet af, heb ik wel ideen over
hoe deze fiets er uit moet gaan zien. Met het ontwerp ben ik al langs
meerdere mensen geweest (incl. Dries Baron) en ben nog niet
uitgelachen, dus mijn hoop groeit dat het ontwerp geen onzin is. Om
een idee te geven: volledig geveerd, centraal gestuurd (a la flevo),
twee 26" wielen en zo ontworpen dat de aandrijving geen invloed heeft
op de vering.
Mocht iemand interesse hebben voor dit ontwerp dan kan ook direct
contact worden opgenomen, tel. (TU Delft) 015-2782108

Paul Kunkeler