Re: Spatborden op M5 Nodig?

At 09:08 7/05/97 +0200, you wrote:

>Wie heeft er ervaring met een M5 zonder en met spatborden. Wordt je zelf en
>of je fiets niet erg vuil als het regent??

Hoe het met de M5 zit weet ik niet, maar voor een Challenge Cirrus is
spatborden niet zo'n slecht idee, als je schoon en fris op je bestemming wil
aankomen. De meeste modder wordt inderdaad tegengehouden door het frame, de
bagagedrager en het zitje, maar wat er nog overheen gaat komt helaas tegen
je achterhoofd. Bij sportief gebruik niet zo erg, maar voor alledaags
gebruik is een achterspatbord aan te raden. Een voorspatbord trouwens ook,
dat beschermt de ketting
enigzins tegen modderfontijnen.

Jan

Jan Muller