Re: Het is zover. Maar nu...

Paul Meijer wrote:

> Hoera,
> Ik kan een ligfiets kopen. Iets wat ik graag maar beslist niet per se gerealiseerd zou willen zien is een bike, waar je een trike van kan maken. Van de gangbare merken komt, denk ik, alleen Flevo in aanmerking, maar het vooruitzicht opnieuw te moeten l
 Paul

Hoi Paul,
het enige dat ik hier op wil merken, is dat dat opnieuw leren fietsen
heel erg mee valt.Het heeft me een dag gekost om op de Bike te leren
fietsen,en daarna ben ik er gewoon het verkeer mee in gegaan.Het is wel
heel erg wennen in het begin,vooral omdat ik absoluut geen ligfiets
ervaring had.Naar mijn idee heeft de Bike slechts een nadeel, en dat is
dat ik soms graag sneller zou willen zijn,dan met de Bike prettig
is.Daar zoek ik nog een oplossing voor,maar dan wel naast m'n Bike,want
die zou ik niet meer willen missen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groeten,
         Marcelia

"May we all have our hopes,our will to try.If we don't we may as well
lay down and die."    ABBA

Marcelia at worldonline.nl