Re: Spatborden op M5 Nodig?

> Bram Moens vertelde mij dat op een M5 eigenlijk geen spatborden nodig
zijn?

> Wie heeft er ervaring met een M5 zonder en met spatborden. Wordt je zelf
en
> of je fiets niet erg vuil als het regent??
>
> Wie kan mijn zijn ervaring delen?

Als je een toptas en een bagagdrager hebt heb je op een M5 absoluut geen
spatborden nodig, wel is het zo dat de onderkant van je benen wat vuil
wordt van opspetterend water, dus als je toch over spatborden denkt heb je
meer baat bij een voor als een achterspatbord maar echt nodig zijn ze niet,
tenminste ik heb er geen behoefte aan.

Jos Vastenhoud