Wat zijn goede randonneur-ligfiets banden (26 inch)?

Beste fietser

Wie kan mij vertellen wat goede 26 inch (randonneur-achtige) banden zijn?

In de categorie 26" ben ik namelijk totaal onbekend. Tot voor kort reed ik op een  Snel-randonneur met 28" wielen. Met die fiets heb ik veel tochten  gemaakt, binnen en buiten Europa, op verharde en onverharde wegen. Na verloop van tijd kristalliseerde zich mijn voorkeur uit: Continental Top Touring, 32 of 37 mm. Sterk (mede door de Kevlar laag) en onverslijtbaar.

Vorige week heb ik echter een ligfiets besteld. Met 26" wielen dus,. De fiets zal in grote lijnen  het zelfde gebruikt worden, deze zomer bv Oost  Turkije en de Andes zal er ook over niet al te veel tijd op  volgen. Binnen  enkele dagen moet ik opgeven welke banden ik er op wil hebben.

De keuze voor de band heb ik nog niet gemaakt:
* breed of smal
* Kevlar of geen Kevlar
* profiel of  geen profiel

Er spelen een paar overwegingen in mijn hoofd:
* breed/smal: de fiets is voor en achter geveerd dus de banden hoeven
  niet zoveel schokken  meer op  te vangen. Daarom is (niet TE) smal
  best mogelijk op onverharde wegen met losliggende stenen.
  (Juist/Niet juist?)
* Kevlar/geen Kevlar. (Geen mening. Zijn sommige Kevlar-loze banden
  tegenwoorden net zo sterk als de  exemplaren met Kevlar???)
* Profiel/geen profiel. ????? Is profiel nou echt  nodig?

Wie kan mij meer vertellen waar ik goed aan doe? Ben benieuwd naar concrete merken en types fietsband.

(Graag bij een antwoord graag een Cc-tje  naar mijn directe adres: adb at tip.nl)

Bedankt!

Andre de Boer
Furkabaan 37