Re: Mailbox blokkeren

Hoi Jan,
Leuk je te treffen! Ik probeerde je al te mailen en struikelde inderdaad
over de haars+T - inderdaad cyberspacebewoners zijn soms net mensen...

>En wat was volgens de helpdesk de oplossing?

De oorzaak - dachten ze - was je gebruik van pgp ..hetgeen mij erg
onwaarschijnlijk leek...De oplossing bedacht ik zelf: een ander meel lees
programma er bij gebruiken, dat simpeler is...

>Bij mij komt alles (dat hoop ik tenminste) goed door.

Ja, en ook dit bericht van je, geen probleem! Zelfs in eudora.
Heb je nog meer reakties gehad? Of een idee wat er meegestuurd kan zijn??
ALT 255 of andere rare tekens?

nogmaals: