Re: Ligfietsenlijst

Frank vroeg:

>Wie/wat is nlhpv-digest?

Nog even voor alle leden. In de digest-versie worden gedurende enige tijd
alle mailtjes verzameld in 1 mail. Die wordt dan als geheel verstuurd.
Je krijgt dus minder post, maar wel grotere ...

Andre vroeg:

>Ik heb een klein vraagje.
>Zijn er berichten die alleen naar de nlhpv en niet naar de digest lijst
>worden vertuurd.
>Anders gezegd, heeft het nut dat ik me ook op de nlhpv lijst aan meld.

Nee. Je krijgt hetzelfde.

Een verzoekje: de ideale mailinglist beperkt zich tot het onderwerp dat de
gebruikers aantrekt, in ons geval ligfietsen. Daarom verzoek ik jullie om
vragen over de lijst naar mij persoonlijk te sturen (erno at iaehv.nl).

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)