LIGFIETSNIEUWTJES

In oprichting is momenteel de 'Sinner-Club'. Het is een initiatief van een
aantal Sinner-klanten, maar richt zich niet alleen op Sinner-bezitters. De
club staat los van het bedrijf. Hoofdactiviteit is het organiseren van
tochten in het noorden des lands. Contactpersoon is:
mevr. L. Schroder
Achtersteweg 3
9315 TA Roderwolde

De Sinner Record 2026 is een nieuw model, met name geschikt voor wat langere
mensen.
Specificaties:
- 20" voor, 26" achter
- Flevobike-zitje
- achter rubberblokgeveerd
- achterwielaandrijving
- 7 versnellingen
- trommelrem voor, knijprem achter

Van de Sinner Trend is de wielbasis verlengd met 10 cm, waardoor volgens
Sinner de fiets stabieler is geworden, zonder overigens ten koste te gaan
van de wendbaarheid.

(Afgelopen maand heb ik een groot aantal ligfietsproducenten een brief
geschreven met de vraag nieuws voor deze list naar mij op te sturen als ze
zelf niet op internet zitten. Hun reacties zal ik steeds plaatsen onder
bovenstaand kopje)

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)