Re: NLHPV Digest V01 #84

Zelfs de Flevobike slaagt er niet in het verschil tussen mannen & vrouwen te
overbruggen. Waarvan acte:

>Tja, Ik ben dus bekeurd en heb dat aangevochten
>Het heeft me veel geld gekost.
>
>alex

Ik stel voor dat Mieke c.s. elke keer als ze zonder kaartje reist en
charmant en wel zonder gedonder op haar eindbestemming arriveert, 20% van de
'winst' in een fonds stopt, uit solidariteit met alle non-charmante mannen.
Met dat fonds kan dan de beste advokaat gefinancieerd worden om de
juridische overmacht van de NS van repliek te dienen.

Met vriendelijke groeten,

Robert van Weperen
(Hedenmiddag onderweg per trein naar Maastricht met de tandem met slechts 1
fietskaartje!)

P.S. En verder ben ik van mening dat de BASIC zo lekker fietst dattie
eigenlijk een plekje verdient op de cover van FIETS.