NLHPV-Digest

> Ik heb een klein vraagje.
> Zijn er berichten die alleen naar de nlhpv en niet naar de digest lijst
> worden vertuurd.
> Anders gezegd, heeft het nut dat ik me ook op de nlhpv lijst aan meld.
>
> Met vriendelijke groet
>                         A. Vrielink
>                                 Flevobike, Dronten

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Erno legde vervolgens de vraag
voor aan de systeembeheerder die terugkwam (rechtstreeks bij mij) met
het volgende antwoord:

nlhpv en nlhpv-digest zijn twee volledig van elkaar losstaande
lijsten.
.Post die naar 'nlhpv at ..' wordt gestuurd, wordt UITSLUITEND
 naar de nlhpv-lijst gedistribueerd.
.Post die naar 'nlhpv-digest at ..' wordt gestuurd verschijnt alleen in
 de nlhpv-digest lijst.
.Post voor 'NLHPV-MAIL at ffshq.iaehv.nl' wordt over BEIDE lijsten
 verspreid.

WIL DUS IEDEREEN ZIJN/HAAR MAILINGS VOOR NLHPV STUREN NAAR:
  "NLHPV-MAIL at FFSHQ.IAEHV.NL"

Dit adres staat in de header vermeld onder 'reply to'. De meeste
postprogramma's pakken automatisch dit adres als het het commando
"antwoorden" geeft.

Voor het verschil tussen nlhpv en nlhpv-digest kun je lezen door de
tekst HELP naar listserv te sturen.

Misschien wil Erno bovenstaande uitleg in de welkoms-boodschap voor
nieuwe 'subscribe'-ers zetten?

Theo van Soest                            Department of Radiotherapy
                  0                       University Hospital Utrecht
 P.O.Box 85500, 3508 GA Utrecht, The Netherlands
 E-mail: theo at radcl.ruu.nl  Phone:+31-30-2507143  Fax:+31-30-2581226