blad Fiets test Basic

Voor iedereen die iets meer over de Basic wil weten, in Blad FIETS nr. 8
zijn de Basic van Flevobike, de condor van Optima, de wizard van Challenge
getest.

Robbert van Weperen schreef;
>P.S. En verder ben ik van mening dat de BASIC zo lekker fietst dattie
>eigenlijk een plekje verdient op de cover van FIETS.

Hoi Robbert

Ik kreeg vrijdag avond blad FIETS door de bus, nou weet ik ook waarom je
dit al een aantal keer aan mij hebt laten weten.
Mooie foto J.I.M. staat er ook leuk op.

"humbare meisjes" Leuk stukje heb je geschreven.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten