Trikes bouwtekeningen

Hallo ligfietsers.
Vandaag een subscribe gedaan op de lijst.

Als fervent woon/werk fietser rijd ik elke dag zo'n 40 Km (van Alkmaar naar Petten v.v.)
op m'n Kogaatje racerechtopper.

Na een weekje de ECN Alleweder gereden te hebben, ben ik besmet geraakt met het driewiel
virus. De Alleweder vind ik met warm weer echter veel te warm en benauwd.

Ik ben dus op snor geweest naar bouwtekeningen van een trike vergelijkbaar met een Wind-Cheetah.
Dat blijkt wel wat adressen op te leveren, maar bouwtekeningen levert alleen Greenspeed in
Australie voor Aus$ 100.-

Voordat ik met de creditcard de gok waag,  Heeft iemand bouwtekeningen van een cheetah
of die van de Greenspeed GTS20/20 en hoe goed en gedetaileerd zijn die ?

Of heeft iemand een tweedehands te koop voor een redelijke prijs ? of alleen een framekit ?

Groeten,

Marcel Bernards, UNIX & Net sysadm Netherlands Energy Research Foundation ECN
(and SURFnet IC/ICP), Phone: (+31 /0)224 564579 Fax: (+31 /0)224 561864
E-Mail: Bernards at ECN.NL, SnailMail: P.O. Box 1, 1755 ZG Petten
SCREAMNet : AAAAAARGHH!HUH?? : Disclaimer: "The AntiChrist is the Internet !"