Relaxx-ed zitje

Vandaag kreeg ik van een vriendin in Haarlem een stukje uit het Haarlems
Dagblad van 13/8 opgestuurd over de Batavus Relaxx cq. Flevo Basic met als
titel "Batavus duwt ligfiets omhoog". In populariteit van de ligfiets in het
algemeen bedoelt men daarmee.

Overigens vermeldt het artikel niet echt nieuws dat wij hier nog niet hebben
kunnen lezen. Geruststellend was de mededeling "De overige modellen van
Flevobike blijven normaal in produktie".

Aan zij die de Relaxx al hebben befietst de vraag: hoe bevalt het zitje? Bij
zo'n textielen zitje krijg ik gelijk associaties met strandstoelen die op een
onverwacht moment scharen, en veldbedjes die midden in de nacht langs hun naden
scheuren... Maar lost het het vochtprobleem daadwerkelijk op?

Maarten [Leeuwarden].