Spiegel

Marcel,

> Heb ik nou zo'n stijve nek of rijden jullie allemaal als
> de doorsnee scholier: niet kijken maar gewoon afslaan?

Het lijkt me niet dat je onzin uitkraamt, Marcel. Volgens mij is het op een
ligfiets moeilijk achterom kijken omdat je rug min of meer gefixeerd is. Op een
rechtopfiets kan vanaf je middel het hele lichaam lekker meebewegen.

Een tip die ik volgens mij van Merijn kreeg is een dode-hoek spiegeltje van
2,95 aan je fietshandschoentje te bevestigen of aan een badstof polsbandje
(zweetbandjes). Werkt vrij aardig, al ben ik nogal eens lui en doe 'm niet om.
Nou ja, Leeuwarden heeft ook niet echt van die wegpiraten ;-)

Maarten [Leeuwarden].