Re: Trikes bouwtekeningen

bernards at ecn.nl wrote:

> Of heeft iemand een tweedehands te koop voor een redelijke prijs ? of alleen een framekit ?

Volgens mij verkopen in ieder geval M5 en flevobike losse frames, van de
andere fabrikanten weet ik het niet, Bij M5 kost een frame rond de
f2100,-  dus als je echt iets goedkoops zoek moet je daar niet zijn, als
je iets echt goeds zoekt wel. Heeft ook driewielers.

In de fiets staan regelmatig tweedehands ligfietsen te koop aangeboden.

Groeten
Jos Vastenhoud