Re: Spiegel

wijkstra at fwi.uva.nl wrote:

> Spiegeltje, speigeltje aan het stuur...

> Naar aanleiding van een "tip" van mij in nl.fiets, kreeg ik een paar
> reacties dat ik onzin uitkraamde. Vandaar dat ik het punt hier maar
> eens ter discussie stel.

Ik heb een spiegeltje op een horlogebandje gelijmd en draag die aan
mijn rechterpols.  Als ik wil weten wat er achter mij is dan kijk ik
over mijn linkerschouder (met behulp van dat spiegeltje dus).  Ik
zal het maar uitleggen ;-) anders vragen jullie je af waarom ik dat
spiegeltje draag als ik dan toch over mijn linkerschouder kan
kijken. Ben ik nog duidelijk?

Ik rijd een Challenge Cirrus met onderstuur en vind dit voldoende
praktisch.  Wel lastig bij voorsorteren en dan te willen weten wat
er rechts achter je zit.  Overeind gaan zitten en ouderwets de nek
draaien.

Omkijkend, Fred.

<fpopp at inter.nl.net> ... Mijdrecht, Holland ... 5 meters below sea level