Re: Spiegel

Beste Marcel

Ik heb precies de zelfde ervaring: ik rij al jaren met een HEMA-
spiegeltje op m'n hand, zonder spiegel durf ik nauwelijks meer te
fietsen.
Op de ligtandem heb ik ook nog een vaste buitenspiegel, aan het
onderstuur vast. Die enkele keer dat ik m'n handspiegel vergeet heb ik
het gevoel veel meer risico te lopen. Toch doen de meeste ligfietsers
die ik tegen kom het zonder spiegeltje. Geen idee hoe dat kan zonder
Merijn Wijnen
A. Petersweg 15
25552 JZ The Hague
The Netherlands