Re: Spiegel

Marcel schreef:
>Is een achteruitkijkspiegeltje op een ligfiets wel of niet nodig/handig?

Voor mij is een spiegeltje een essentieel accessoire bij mijn Flevo Racer.
Ik gebruik een dodehoekspiegeltje (wat je normaal in een autospiegel plakt)
met een bolling (1,95 bij Halfords) zodat ik een breed overzicht krijg van
wat er achter me gebeurt. Omkijken is nu eenmaal beperkt mogelijk als je
achterover zit. Waarom zou je consessies doen aan je eigen veiligheid?

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)