Re: Relaxx-ed zitje

----------
> From: 100700.663 at CompuServe.COM
> To: Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.iaehv.nl>
> Subject: Relaxx-ed zitje
> Date: maandag 2 september 1996 23:47
>

> Aan zij die de Relaxx al hebben befietst de vraag: hoe bevalt het zitje?
Bij
> zo'n textielen zitje krijg ik gelijk associaties met strandstoelen die op
een
> onverwacht moment scharen, en veldbedjes die midden in de nacht langs hun
naden
> scheuren... Maar lost het het vochtprobleem daadwerkelijk op?

Als befietser van een flevo-basic, frame nr  0013 reed ik 3000 km door ned,
bel, lux en fr,
het is een degelijk zitje. Jou  associatie met strandstoelen, die
onverwacht scharen komen
niet overeen met mijn ervaringen. Het stoeltje zit/zat prima. Verbetering
op het zitvlak
gedeelte lijkt mij mogelijk. De rug werd vochtiger als op een bukfiets,
maar echt problematisch
vond ik het niet.

groeten
peter