Re: Spiegel

----------
> From: 100700.663 at CompuServe.COM
> To: Ligfietsen <nlhpv-mail at ffshq.iaehv.nl>
> Subject: Spiegel
> Date: maandag 2 september 1996 23:47
>
> Marcel,

Niet kijken en gewoon afslaan kan altijd maar dan moet je wel midden
op de weg rijden. Zelf rijdt ik zonder spiegel, maar draai rug en nek een
goede tip daarbij is een weinig of veel overeind te komen uit je stoeltje.
Je houdt het niet voor mogelijk hoever je dan met je rug kan draaien,
bijna zoveel als op een bukfiets had ik zo gedacht.

het leven is een aaneenschakeling van teleurstellingen
gevolgd door een tocht door een diep dal
het is wat