Spiegel

Marcel Wijkstra schreef:

"+->Is een achteruitkijkspiegeltje op een ligfiets wel of niet nodig/handig?<-+"

Ik heb op m'n Sinner een inklapbaar spiegeltje aan het einde van het stuur
(onderstuur) en dat bevalt me prima, vooropgesteld dat het licht en asfaltweg
betreft: bij een beetje slechte ondergrond is het beeld te minimaal en in het
donker ook. Verder heel handig; de tip om een spiegeltje met een klitteband om
de pols te binden leek me ook wel wat maar heb ik nooit geprobeerd: lijkt me een
stiller beeld op te leveren.
Toch blijft het een beetje behelpen; zeker in drukke verkeerssituaties is het
spiegelbeeld bepaald niet overzichtelijk. Wie vindt de mooiste spiegel uit ?

=   Herman M. Kostelijk [esbeek-nl] ==  using E-mail Assist   ==
=   maandag 2 september 1996 21:50  == on CompuServe !        ==
=  Email: 100720.375 at compuserve.com == fax +31 (0)13 5169473  ==