Re: Flevobike: trein

>O, zie ik net puntje 18.6 : Geen vervoersprijs is verschuldigd voor: een
>vouwfiets in opgevouwen toestand.
>en 18.8 : idem voor: een aangepaste fiets waarvoor NS een bijzondere
>vergunning heeft afgegeven.
>Luidt de vraag of voor de flevobike zo'n vergunning is afgegeven.

Een klant heeft dit een keer voor ons uitgezocht (via de consumentenbond)
en heeft ons destijds (dit is al een paar jaartjes geleden) laten weten dat
de NS de Flevo-Bike (dus niet de Racer(die bestond toen nog niet)) heeft
goedgekeurd als vouwfiets.
Aangezien dit al weer een aantal jaar geleden is weet ik niet of die regel
nog steeds geld.
Deze bevesteging heb ik niet bij de NS nagetrokken.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten