Re: hoogte inst.vaster zetten

>Hij bungelt inderdaad als je de stoel optilt. Volgens mij kan ik de
>moer niet vaster draaien. Dus dat is volgens jou niet normaal?

Bij de rvs hoogte inst. van Flevobike zit er ook schroefdraad in het rvs deel.
Wanneer je deze vast wil zetten moet je dus eerst de moer losdraaien,
daarna de bout vast draaien (op de gewenste afsteling) en dan de moer weer
borgen.
de moer dient aleen als borgmoer en is niet bedoelt om de hoogte instelling
mee vast te draaien.
Ditzelfde geld ook voor de vorken.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink