Re: Spiegel

WIJNEN at tno.prc.tno.nl wrote:
> Toch doen de meeste ligfietsers
> die ik tegen kom het zonder spiegeltje. Geen idee hoe dat kan zonder

Geen idee, het lukt me toch steeds maar weer, wat proberen we elkaar nou
wijs te maken, dat je alleen op een ligfiets kunt rijden met spiegel,
ieder zijn eigen idee, ik kijk net zo makkelijk/moeilijk achterom, links
en rechts, als op een rechtopfiets. Ik zouv nooit vertrouwen op een
spiegel alleen, je kunt nl geen afstanden schatten. Maar goed, ik
vertrouw op mijn gehoor, mijn achteruitkijken en mijn vberkeersinzicht
en voor mij werkt dat uitstekend.

Jos Vastenhoud