BCQ

Leden van de Fietsersbond kunnen een gratis proefexemplaar aanvragen van
Bike Culture Quarterly. In het laatste nummer van de Vogelvrije Fietser
staat hoe. Ik had binnen een week het laatste nummer binnen en ik ben best
enthousiast: mooie vormgeving, mooie foto's.
Echt veel praktische informatie staat er helaas niet in. Wel leuke info over
de geschiedenis van de fiets.
Leden van de Fietsersbond krijgen 5 gulden korting op een jaarabonnement.

Erno

http://www.iaehv.nl/users/erno/
leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel (Van Kooten en De Bie)