Re: Spiegel

At 09:18 +0200 5-9-96, erno at IAEhv.nl wrote:

>Nog vijf toepassingen:
>- in het donker je spiegeltje richten op een k**z** die met groot licht op
>je af komt
>- als je een meisje voorbijfietst die van achteren gezien er leuk uitziet ...
>- en dan kijk ik voor het passeren nog even of mijn haar goed zit
>- ik kijk soms even of mijn fietskoffertje nog goed zit of mijn achterlamp
>nog brandt
>- als je samen met iemand fietst en die zit achter je kun je in de gaten
>houden of je niet te ver vooruit fietst
> [...]

Eenmaal op vakantie met zo'n spiegeltje aan mijn arm kon ik op den duur
niet meer zonder. Ook als ik afgestapt was. Onder het mom van "och,
vergeten spiegeltje af te doen" hield ik m om. Kan je zien wat er achter je
rug gebeurd op een terrasje. En niemand heeft het door :-)
Aanrader.

vrgr ReindeR

http://huizen.dds.nl/~rrr