Re: Snelweg voor fietsers

> DEN BOSCH - Een snelweg voor fietsers van Den Bosch naar Eindhoven moet
> op korte termijn gaan fungeren als proeftraject voor een vrijliggend
> fietspadennet tussen de vijf Brabantse steden.

Volgens mij blijft het bij mooie plannen. Met dit fietspad is het
makkelijker  om het openbaar vervoer te mijden. Deze fietsfanaat zou
het liefst het pad doorgetrokken zien naar alle uithoeken van het
land.

> Maar ik denk dat waneer je er gebruik van wilt maken dit brede fietspad
> volledig gebruikt wordt door 5 of 6 naast elkaar rijdende brugsmurfen
> die 's morgens vroeg naar school fietsen
hoe willen we die met 77km/h passeren?
maak het maar een mooi rode kleur asfalt

> Ze kunnen dat geld beter gebruiken om alle  bestaande hotseknotse
> wegen 'glad' te trekken....
daar valt niks aan toe te voegen