Re: Spiegel en wetten enzo

>Overigens vraag ik me al af hoe goed of slecht onze "alternatieve"
>stalenrossen >voldoen aan de letter van de wegenverkeerswet. Bij mijn
>weten moet
>volgens die wet het uiteinde van het achterspatbord van een rijwiel nog altijd
>over een lengte van 30 cm wit zijn.

>Pardon? Rijwiel? Achterspatbord?

Zouden een racefiets en een ATB dan zo speciaal zijn dat zij dit wel mogen?
Fietsen zonder (wit) achterspatbord, zijreflextie in de wielen en een
reflektor op de fiets.

Zijn deze wetten wel zo logisch.
Een Vistalite zo'n l.e.d. achterlampje is ook niet goedgekeurd in Nederland.
Kent een van jullie een beter achterlicht, wat dus ook brand als je stil
staat en niet door kan branden.

Met vriendelijke groet
                        A. Vrielink
                                Flevobike, Dronten